Blog – Transport

Artykuły w polskim internecie. Masz własną stronę? Opisz temat, na którym się znasz i dodaj linki pozycjonujące.

28 stycznia 2012

Chcesz wzmocnić odporność organizmu? Układaj mądrze swoją dietę! Jesień to pora roku, kiedy w dzień jest coraz mniej promieni słonecznych i nastają przenikliwe chłody. Miej na uwadze, iż teraz, kiedy jesteś niewyspana i wycieńczona, musisz jeść witaminy i mikroelementy, bo jest przed tobą jeszcze zima. Miej na uwadze, żeby permanentnie dostarczać sobie żelazo, cynk, kwas foliowy a także witaminy z grupy B i mleczko pszczele.

Aktywność ruchowa poprawia krążenie krwi. Wówczas do komórek dostaje się więcej tlenu i substancji odżywczych, a substancje toksyczne są szybciej usuwane z ciała człowieka. Fajnie, jeżeli często uprawiasz jakiś sport. Jednak jeśli nie masz czasu wybierz spacer lub dojście na piechotę do pracy. Energiczne chodzenie parę razy w tygodniu, bardzo dobrze oddziałuje i poprawia odporność organizmu.

Dbaj nie tylko o długość przespanych godzin, ale również o komfort snu. Zanim się położysz, wywietrz starannie pokój. Zaopatrz się również zielone rośliny w doniczkach, które wspaniale oczyszczają powietrze z dwutlenku węgla. Jak również zażyj przed snem mleczko pszczele które usprawni zasypianie.

Aby mieć wysoką odporność organizmu przede wszystkim podajemy organizmowi sporą dawkę witaminy C. Znajduje się ona w cytrusach, warzywach, sokach owocowych. Ale uwaga! Soki albo przygotowujemy sami bądź też wybierajmy te jednodniowe, bez konserwantów.
Używki i stres to czynniki skutecznie rujnujące odporność organizmu. Stres jest częścią życia, oddziaływanie używek na twoje życie jest uzależniony wyłącznie od ciebie. Nie zapominaj o tym pijąc następną kawę, czy podpalając kolejnego papierosa.

Zostaw odpowiedź

Musisz się zalogować aby móc komentować.